Skäms Ebba över Olof?
Ikväll möter Olof och Ebba författargiganterna Jan och Alex. Det är båda lagens sjätte match och slutspelet finns inom räckhåll. Skäms Ebba över Olof? Vad betyder kaviarstjärna? Och vad tjänade statsministern i månaden förra året?