Vem vet oväntat mycket om pommes?
Anders Lundin och Karin Magnusson är tillbaka och möter Alexander Kronlund och Josefin Johansson. Karin oroar sig för att Anders ska tramsa bort allt. Vad kallas en ko som inte kalvat? Och vem briljerar, lite otippat, i ämnet pommes frites?