Filip chockas i första kvartsfinalen
Dags för första kvartsfinalen i Alla mot alla. Varför blir Filip chockad över en av deltagarnas osportsliga beteende? Vem är för trigger happy? Och vilket lag lyckas bäst i radiovinjettsintrotävlingen?