Andra delen av finalen
Ikväll går säsong fyra i mål. Det är extremt jämt när finalen nu slutligen ska avgöras. Det blir säsongens sista knack knack-ämne, Dödskalendarium med livemusik i studion - och så tvingas ALLA tävlande göra Under Pressure.