Hatmatchen!
Jonas och Kakan gör upp mot Karin och Anders, och det blir något av en hatmatch när det visar sig att Jonas inte glömt en imitation Anders gjort av Jonas för tjugo år sedan. Och: är turturduva en riktig duva?