Visa överkroppen, Björn!
Annika och Björn behöver verkligen vinna. Emma och Markus är redan klara för kvartsfinal. Varför försöker Filip och Fredrik få Björn att ta av sig på överkroppen? Vad sjutton är nya momentet ”Pottkanten”, och vem har bäst koll på mikromat?