Navelluddets stora mysterium
Emma Molin och Markus Krunegård har vittring på kvartsfinal. Janne Josefsson och Cecilia Frode har laddat upp med att äta kräftor hemma hos Janne. Kommer navelludd från kroppen? Och varför känns det ”ute” att ha fadderbarn?