Erik Haag “utbildar” Markus Krunegård
Regerande mästarna Erik Haag och Lotta Lundgren möter veteranen Emma Molin som denna gång delar bur med rockstjärnan Markus Krunegård. Efter att Erik artigt förklarat reglerna för Markus blir det comeback för succémomentet ”Vem gästar Skavlan?”