Olof och Ebba är övertaggade
Om Gry och Mikael lyckas spöa Olof och Ebba kommer de gå till kvartsfinal. Olof och Ebba är övertaggade och vill absolut inte förlora. Vilken är den aktiva substansen i Ipren? Och vad får Olof att vilja lämna buren och ge Gry fingret?