Allt om Micke Tornvings krigsberedskap
Ikväll möter Peter Magnusson och Christine Meltzer förra årets finalister Gry Forssell och Micke Tornving. Kommer Tornving rädda oss om det blir krig? Vilken hundras är Pluto? Och varför släktforskade Christine på fyllan?