Hur skrattar man i textform på spanska?
Josefin och Titti möter Peter och Christine. Båda lagen behöver verkligen vinna för att ha en chans att gå till slutspel. Hur skrattar man i textform på spanska? Och visst finns det alltid en tvilling som känns som originalet?