Sluta fjäska för Filip, Emma!
Komikern Emma Molin och rockstjärnan Markus Krunegård möter kocken Tareq Taylor och journalisten Amie Bramme Sey. Emma och Markus är bakis. Amie tycker att Emma fjäskar för domaren. Markus avslöjar att han sökte till Robinson när han var 19.