Nike och Anders möter karismabomberna
Ikväll möter Nike och Anders karismabomberna Alexander och Josefin. Nike skryter om sina engelskakunskaper och Alexander skryter om hur mycket han rökte som 13-åring. Dessutom: både ”Lever den jäveln?” och ”Dödskalendarium”.