Stormar Sarah ut ur rum?
Ikväll gör Per och Liza Morberg upp mot Sarah Dawn Finer och Peter Settman, och båda lagen är i stort behov av en vinst. Stormar Sarah ut ur rum? Är snickarglädje en känsla? Och varför vill Liza ut ur buren när Per gör Under Pressure?