Jonas Gardell gör Alla mot alla-debut
Ny gruppspelsomgång, nya lag! Först ut är Kakan Hermansson och Jonas Gardell som möter förra årets finalister Gry Forssell och Mikael Tornving. Vilket land kommer Karius och Baktus från? Och åt vilket håll tittar kungen på enkronan?