Jonas och Kakan vill ha revansch
Jonas och Kakan förlorade senast på utslagsfråga och vill verkligen vinna ikväll. För att lyckas måste dom slå Alexander och Josefin i det nya momentet ”Rebuspanik” samt svara rätt på frågor utan att samarbeta i ”Järnridån”.