Obesegrade nykomlingar möter mästarna
Varken Erik och Lotta eller Björn och Annika har hittills förlorat, men nu kommer någon tvingas se sig besegrad. Varför tycker Fredrik att det har gått överraskande bra för Annika och Björn, och snusar verkligen Filip under oralsex?