Sarahs Tindrande i Barcelona
Sista matchen i grupp 1. Vinner Lina och Klas går de till slutspel, men då måste de slå Sarah och Peter. Sarah får ett sammanbrott under en outrotävling, det blir barnkörskakafoni och allt om Sarahs tre dagar långa Tindersession i Barcelona.