Vad vrålar vrålapor, egentligen?
Spännande värre när Lina Thomsgård och Klas Åhlund möter de för kvällen reseledar-vitklädda Björn Ranelid och Annika Lantz. I vilken världsdel vrålar vrålaporna? Hur ser en svensk registreringsskylt ut nuförtiden?