Har Jan Guillou någonsin haft fel?
Författarburen Guillou och Schulman möter SVT-duon Magnusson och Lundin. Karin har ångest och Anders är trött.? Vilket lag tar hem två poäng i Ping pong-momentet? Och har Jan Guillou verkligen aldrig haft fel?