Vad står det i Grys flashbacktråd?
Ikväll kämpar Mikael och Gry mot Anders och Karin för att ta sig till slutspel. När var Micke rädd senast? Vad står det i Grys flashbacktråd? Och lyckades E.T. någonsin ringa hem?