Vad vet du om regn i Bondfilmer?
Kvartsfinalerna fortsätter och spelet börjar redan innan inspelning. Vad påstår en deltagare att hens partner kallat det andra laget precis innan matchen? I vilken Bondfilm regnar det för första gången? Och vilken religion tillhörde Jesus?