Ichigo tiba tepat pada masanya, ketika Uryu dan Rantao sedang berjuang untuk melawan Jin Kariya. Kapten Hitsugaya dan yang lain cuba mengejar Ichigo, tetapi Rantao menghalang. Dia menjelaskan bahawa terdapat banyak lambang Jokai di dalam Seireitei.