Jin Kariya menghantar rakan-rakan Bount untuk menghentikan Ichigo dan rakan-rakannya. Selepas Ichigo menghentikan Bitto daripada mengambil roh Keigo, dia diserang oleh Koga dan patung, Dalc, yang penuh dengan kuasa baru diterima daripada Bitto.