Maklumat terbaru tentang bangsa Bount didedahkan. Kisuke Urahara menerangkan bahawa Bount ialah makhluk yang memperoleh kehidupan abadi dengan menyerap jiwa manusia. Urahara memberi amaran kepada Ichigo, dia dan kawan-kawannya mungkin dalam bahaya.