Yoshino menemui Uryu dan membawanya pulang ke rumahnya untuk melindunginya. Di sana, dia mendedahkan kepada Uryu kehidupan sukarnya sebagai Bount dan harapan yang pernah diberikan oleh Kariya kepadanya.