Ichigo dan rakan-rakannya bertemu di sekolah dan memulakan pencarian Orihime pada hari selepas kehilangannya. Nampaknya rakan sekolahnya hilang ingatan tentangnya. Satu-satunya petunjuk yang ditemui Ichigo dan yang lain adalah jejak kaki bulat pelik.