Rukia, Chad, Orihime, Noba, dan Kurodo kembali ke Kedai Urahara. Semasa menerima rawatan, mereka membincangkan Bount bertarung lebih kuat daripada sebelumnya. Sementara itu, Yumichika menemui gua tempat Kariya dan kumpulannya bersembunyi.