Kapten Hitsugaya mengalahkan Koga, meninggalkan Jin Kariya sebagai Bount terakhir yang masih hidup. Apabila Hitsugaya kembali ke berek Skuad 10, dia mendapati bahawa Ichigo dan rakan-rakannya telah menjadikan tempat itu seperti rumah sendiri.