Semasa pertempuran antara Jin Kariya dan Rantao, Kariya mengetahui asal usul kuasanya. Rantao merayu Kariya untuk menggunakan lambang Jokai bagi menyelamatkan Bount dan dia dipaksa untuk mengingati kehidupan sengsaranya.