Dewa Maut dari Skuad 10 menemui Koga. Hitsugaya, bersama semua anggota Skuad 10, menggunakan sensor Bount milik Kurodo dan cuba menangkap Koga, yang melarikan diri dari Seireitei. Di bawah perintah Hitsugaya dan Rangiku, ahli Skuad 10 mengejar Koga.