Bount telah melepaskan pasukan Bitto, raksasa penyedut roh, di seluruh Bandar Karakura. Apabila Pasukan Intipan tidak dapat menangkap mereka, Hitsugaya mengumpulkan satu pasukan Dewa Maut untuk menuju ke Dunia Manusia dan menghentikan mereka.