Școala ciocăniturilor puternice
Ca un frate mai mare Jerry dă jos din pat un Tuffy adormit face micul dejun pentru amândoi îl pune pe Tuffy să se curețe își pune rucsacul și îl duce pe lângă pisica cea rea spre casa vecină unde îi așteaptă WINSTON...