Zbor interzis
După ce într-un final adoarme Tom, Jerry se întinde după brânza din bucătărie. Deși Jerry se oferă să împartă brânza, hoțul de brânză face tot ce poate să se asigure că Jerry nu se va bucura de brânză şi îl va trezi pe Tom!