Caz de caritate
Simțindu-se rău că i-a dat lui Badwill păturica preferată a lui Tom Jerry este hotărât să o recupereze. Dar cu toate lucrurile bizare și fermecate ce au fost donate de-a lungul secolelor să recuperezi ceva de la Badwill nu e așa ușor de făcut.