Urmărire romantică
Întâlnirea lui Tom cu Toodles o ia razna când Toodles ,obsedată de șoareci, îi vede pe Tuffy și pe Jerry. În ciuda eforturilor lui Tom de a o ține concentrată la el acțiunile lui, îl forțează să aleagă între romantism și propria siguranță.