Vizitați de purici
Când Tom îl găsește pe Butch făcând baie sus îi face vând motanului maidanez. Din păcate singurul lucru rămas în urmă în cadă nu este doar mizeria. Cu casa acum plină de purici Tom Jerry și Spike le declară război nesuferiților pișcători.