Revelația
Când Tom iarăși pierde lupta dintre șoarece și pisică Butch îl trimite pe Meathead un boxeur să se ocupe de Jerry. Surprinzător Meathead nu are probleme în a prinde șoricelul. Nici Tom nici Jerry nu pot face nimic să îngreuneze situația.