Tom momeala
După ce a crezut că Jerry a fost mâncat de un pui de urs flămând Tom trebuie să evite mânia mamei urs pentru a-și salva prietenul. Între timp fără să știe de strădania lui Tom Jerry se bucură de beneficiile vieții la circ.