Vânzare cu peripeții
Rick organizează un târg. Spike îi cooptează pe Tom și pe Jerry să găsească prima zgardă a lui Tyke înainte de a fi vândută. Încuiați din greșeală toată noaptea în garaj, Tom și Jerry ajung să se certe pe fiecare lucru din casă.