Dublă aniversare
E ziua de naștere a lui Spike. Anual, Rick îi pregătea ceva special dar nu și acum. A uitat. Văzând cât de supărat este Spike, Tom și Jerry pun la cale o zi aniversară de neuitat. Eforturile lor sunt de prisos dar se termină cu bine.