Tom şi Jerry pe Marte
Tom şi Jerry ajung din greşeală pe prima rachetă către Marte şi descoperă că marţienii există. Cei doi prieteni trebuie să ajute o tânără marţiană, să împiedice invazia marţiană a Pământului şi să oprească un robot uriaş.