Thomas și prietenii săi: Cursa pentru Cupa Sodor
Kana e convinsă că are nevoie de viteză pentru a câștiga Cupa Sodor. Thomas descoperă că mai e nevoie și de îndemânare și de modestie.
Kana e convinsă că are nevoie doar de viteză pentru a câștiga cursa pentru Cupa Sodor. Alături de Thomas, descoperă că e nevoie de îndemânare și modestie ca să faci echipă bună, dar este oare destul ca să învingă campionii internaționali?