Devastarea casei
În timp ce Rick și Ginger sunt plecați o bonă extrem de ambițioasă îi strică planurile lui Tom de a deveni stăpânul casei. Desigur Jerry este încântat de soarta lui Tom...până când bona îl observă pe șoricel care devine inamicul numărul unu!