O căsătorie falsă
Părinții lui Toodles vin în vizită. Ei cred că ea este căsătorită. Tom joacă rolul de soț, iar Jerry și Tuffy sunt puiuţii. Apar complicații când tatăl lui Toodles nu-l place pe Tom şi mama ei îi dădăcește prea mult pe Jerry și Tuffy.