Nu faci față dintelui
Când Hildie și Beatie aduc acasă dintele unui căpcăun, îi avertizează pe Tom și pe Jerry să nu-l atingă. Amândoi încearcă să-l facă pe celălalt să îl atingă până când îl ating din greșeală amândoi și descoperă că are puteri foarte mari.