Unchiul Pecos se întoarce
Tom și Jerry sunt în acțiune când Tom aude pe cineva cântând povestea unei pisic ce-și întâlnește durerosul sfârșit urmărindu-și oponentul mult mai puternic. Cântecul este despre subestimarea adversarului.