Crema de dispariție
Hildie face un amestec pentru o loțiune de picioare ce-i va înmuia și înfrumuseța picioarele mari. Ea îl pune pe Tom să îi facă masaj bine și frumos „printre degete Thomas”. Din păcate balsamul de picioare e prea puternic și-i face picioarele să dispară.