Musafir nepoftit
Rick dă vina pe Tom că a intrat un greier în casă. Trebuie să scape de el sau va dormi afară. După ce Tom a distrus aproape toată casa încercând să scape de greier amândoi vor sfârși prin a fi dați afară din casă iar greierul devine problema lui Spike.