Dansând în ploaie
Vine furtuna secolului. Tuffy și Jerry își vor lua revanșa de la Tom pentru că i-a deranjat. Spike ajunge să fie și el prins în nebunia acestei furtuni. Şoarecii trebuie să se pregătească pentru propria furtună.